Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

CZEŚĆ !!!! Najpierw zaczne od przedmiotów które lubie :-P na pierwszym miejscu najbardziej lubie WF - ( Wychowanie Fizyczne ) . na drugim miejscu jest chyba Historia a na trzecim miejscu jest TECHnika...

Oki teraz może te które nielubie .. A więc na pierwszym miejscu przedmiot jest J.Polski z dyrom.. a na drugim miejscu jest Matematyka a na trzecim miejscu jest J Angielski :P oi ja już musze koćczyć PA pa PA 

m@tix : :

Nie byłem w szkole :-P  Komentarze (0)
19. grudnia 2005 12:47:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka dzisiaj nie byłem w szkole bo wczoraj wróciłem o godz. 2.00 w nocy i między innymi dlatego nie poszłem ale też dlatego ponieważ jestem troche chory :-( mam taką chrype że jak rano wstałem to nie mogłem mówić :-P

m@tix : :

Jakie mam Zwierzęta :-P Komentarze (0)
19. grudnia 2005 12:42:00
linkologia.pl spis.pl

Cześć to znowu ja pomyślałem że może napisze w notce jakie mam zwierzaki :-p :D a więc w moim domu :D mam 2 chomiki jeden jest moje siory Pauliny (machośka) :P Wabi sie TupTuś :/ strasznie gryzie...

A ja mam 2 chomika on już nie gryzie heh mój wabi sie Hantaro... :P  jest to rasa chomika Dżungarski czy coś takiego moja siora też ma chomika o tej samej rasie >.>.>

W mieszkaniu mam jeszcze ok. 50 rybek między innymi są w nim : Skalary, Mieczyki , Glonojady, Kiryski, Pawieoczka, Neony ......... 

m@tix : :

linkologia.pl spis.pl

Część wszystkim mam na imie Mateusz mam 11lat i lubie grać w piłkę nożną nawet ją trenuje mam nadzieje że po zrobieniu mojego bloga spodoba się wam on :-P .... jeśli ktoś chce poklikać na GG to piszcie , mój nr GG to : 9221899 ..[czekam].. nie wiem co mam pisać ale jak coś wymyśle to napisze w następnych notkach oki kończe Nara.Zie

m@tix : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

paulinam | impress | monika15330 | dula92 | magorzatka | Mailing